25 de Novembre: Quan l’ordinari esdevé extraordinari

Un microrrelat en el Dia Internacional contra la Violència de Gènere: 

COSAS ORDINÀRIES. “Per què plores?”, em pregunta. “És d’emoció, pel que has dit”, barbotejo. “T’he dit seu, treu-te les sabates i mira alguna cosa a la tele mentres preparo el sopar; no em sembla res extraordinari”. M’ha fet recordar una de les darreres bronques amb el meu ex. Aquella nit -una de tantes-  m’estirà dels cabells perquè el sopar no estava al seu gust. Abraço amb força la meva parella i li responc: “Tens raó, no és res extraodinari”. I, malgrat que encara tinc llàgrimes als ulls, m’adono que estic somrient.

Responder

